Автосервиз
Radial.bg предлага за своите клиенти професионален автосервиз за ремонт на автомобили. Услугата по автосервиз е за София и Плевен.
Нашите екипи извършват комплексни автосервизни услуги, които включват:
- Смяна лагер предна и задна главина
Лагерите на главините позволяват на колелата да се завъртат свободно. Лагерите се износва с времето, често в резултат на разбитите пътища с дупки и неравномерен асфалт. При повреда в лагерите започва да се чува неприятен шум, като повредата може да рефлектира върху спирачната система.
- Смяна носач
Смяната на носач става необходима в случаи на изкривяване носещата рамка на носача, при износен шарнир или наложителна смяна на шарнир.
- Смяна тампони на носач
При амортизация на тампоните на носача, екипът на Radial.bg извършва тяхната ефективна смяна.
- Смяна каре външно
При повреда или амортизация външното каре на полуоската подлежи на смяна.
- Смяна маншон външно каре
Маншонът предпазва от навлизането на вода, прах или кал в карето по време на движение на автомобила. Маншонът следва да се замени при износване или скъсване.
- Смяна каре вътрешно
При повреда или амортизация вътрешното каре на полуоската подлежи да смяна.
- Смяна полуоска
Полуоската отговаря за предаване движението от скоростната кутия или от диференциала към колелата на автомобила. Подлежи на смяна при износване или повреда.
- Смяна външен накрайник
Външните накрайници отговарят за добрата работа на кормилната уредба. При повреден накрайник се появяват вибрации във волана, а работата на кормилото не е толкова прецизна.
- Смяна маншон рейка
Маншонът на кормилната рейка подлежи на смяна при скъсване или износване.
- Смяна кормилна рейка
Кормилната рейка подлежи на смяна при теч, повреда и износване. Най-честата причина за повреда на кормилна рейка е шофирането по неравни пътища.
- Смяна шарнир с болтове
Шарнирът с болтове отговаря за поддържането на колелата в правилна позиция при завиване. Шарнирът подлежи на смяна при износване.
- Смяна биелетка
Автосервизната услуга включва демонтаж на колела, стабилизираща щанга, биалетки и тампони на стабилизащата щанга. След това се слагат новите биелетки и се прави монтаж по обратния ред.
- Смяна тампон стабилизираща щанга
Услугата включва демонтаж на колелата, откачане на биелетките от носачите и стабилизиращата щанга. След това се демонтират тампоните на стаблизиращата щанга и се извършва обратният процес по монтиране.
- Смяна предни и задни амортисьори
Амортисьорите се сменят при износване и винаги в комплект.
- Смяна опора макферсон
Автосервизната услуга включва сваляне на гуми, премахване тампоните на макферсона, сваляне на пружините на окачването, сваляне на горни тампони заедно с подложките и лагерите, свързване на нови амортисьори към пружините и монтиране обратно на тампоните.
- Смяна предни и задни дискови накладки;
Дисковите накладки са част от спирачната система на автомобила, като следва да се проверяват за износване. Ако тяхната дебелина е паднала под 3 мм, те следва да бъдат сменени. Спирачните накладки се сменят и в случаи на неравномерно износване, което може да повлияе на спирането. Ако шофирате с износени спирачни накладки, по-бързо се износват и спирачните дискове.
- Смяна задни барабанни накладки
Барабанните накладки отговарят за правилната работа на ръчната спирачка.
- Смяна спирачни дискове
При износване на спирачните дискове следва да бъдат подменени при смяната на спирачни накладки.
- Смяна спирачен маркуч
При повреда на спирачен маркуч следва изтичане на спирачна течност и загуба на налягане в спирачната система.
- Смяна спирачен цилиндър
Спирачната помпа може да се повреди в резултат на износване на уплътненията, изтичане на спирачна течност или корозия.
- Смяна спирачна течност
Спирачната течност подлежи на смяна, когато съдържанието на вода в нея надвишава 3%. Ако спирачната течност е с ниски качества, това се отразява на ефективността на спирачната система.
- Смяна масло
Маслото осигурява смазване и охлаждане на двигателя. Смяната на маслото се прави на всеки 15-20 хиляди километра.
- Смяна въздушен филтър
Въздушният филтър помага за пречистване на въздуха, необходим за процесите по изгаряне на горивото. Обикновено въздушният филтър се сменя при смяната на маслото.
- Смяна горивен филтър
Регулярната смяна на горивния филтър е задължителна за автомобилите с дизелови двигатели. Горивните филтри са прецизни при филтрацията, като подпомагат работата на двигателя. При ниски температури се образуват кристали, които могат да доведат до запушване на горивния филтър.
- Смяна филтър купе
Филтърът на купето е отговорен за чистия въздух в автомобила. Той следва да се подменя с всяка профилактика на климатичната система или на 10-15 хиляди километра. При алергии на водача или пътниците в автомобила, филтърът следва да се сменя по-често.
- Смяна водна помпа
При теч на охладителна течност и по-силен шум е твърде вероятно уплътнението или ролковия лагер на охладителната помпа да са износени. В тези два случая помпата следва да се смени.
- Смяна термостат
При твърде висока температура на двигателя е добре да проверите температурата на радиатора. Ако той е студен, следователно термостатът не е успял да отвори големия кръг на охладителната система. В обратния случай – ако двигателят загрява твърде бавно, големият кръг се отваря твърде бързо. В тези случаи е налице повреден термостат.
- Смяна радиатор
При повреден радиатор ще забележите прекалено изпотяване на прозорците, както и специфична сладникава миризма. При теч от радиатора може да последва неизправност на цялата охладителна система на автомобила.
Доверете се на автосервизи Radial.bg!
*За повече информация се свържете с оператор на ☎ 0700 89 009 или изпратете емайл на shop@radial.bg